Marlou Benink

Marlou benink

BIG nummer: 49917056304

Fysiotherapeut, Oedeemtherapeut, Oncologie revalidatie, Master Oncologie fysiotherapeut Msc (i.o.), Thuiszorg

Netwerken
Netwerk Oncologie GEZ Veenendaal West, Onconet

Fysio Holtslag heeft expertise op gebied van kanker

Fysio- Manueletherapie Holtslag in Veenendaal en Rhenen heeft een expertise op het zo goed mogelijk behandelen en ondersteunen van mensen met kanker. Mensen met kanker kunnen in de diverse fases van deze ziekte veel hinder ervaren van onder andere een sterke afname van de spierkracht en fitheid. Daarnaast treden er ook vaak klachten op in … Lees “Fysio Holtslag heeft expertise op gebied van kanker” verder

Benigne Paroxysmale Positie Duizeligheid (BPPD)

Wij willen u graag informeren over een veelvoorkomende soort van duizeligheidsklachten en de goede mogelijkheid om deze te behandelen middels specifieke fysiotherapie binnen onze praktijk. Benigne Paroxysmale positie Duizeligheid (BPPD) staat voor een goedaardige aanvalsgewijze bewegingsafhankelijke duizeligheid. Deze wordt veroorzaakt in het binnenoor door de aanwezigheid van oorkristallen. Het is de meest voorkomende aandoening van … Lees “Benigne Paroxysmale Positie Duizeligheid (BPPD)” verder

Als bewegen niet vanzelfsprekend is

Revalidatie na corona is een langdurig en vaak zwaar traject. De fysiotherapeut speelt hierin een belangrijke rol… Wil jij weten wat de fysiotherapeut voor jou kan doen als bewegen niet vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld bij revalidatie na een ziekte of ongeluk? Maak een afspraak bij Fysio- Manueletherapie Holtslag.