Bram Grijzenhout

BIG nummer: 99919560304

Fysiotherapeut, Oncologie revalidatie

Marlou Benink is nu Master Science in Oncologie fysiotherapie

Als praktijk en collega’s zijn wij zeer blij dat we Marlou mogen feliciteren met het behalen van haar Master Degree in Oncologie fysiotherapie. Na drie jaar hard studeren naast haar werk en zorgen voor haar gezin heeft Marlou haar Master Opleiding Oncologie fysiotherapie met succes afgerond. Door deze opleiding is Marlou nu in staat om … Lees “Marlou Benink is nu Master Science in Oncologie fysiotherapie” verder

Fysio Holtslag heeft expertise op gebied van kanker

Fysio- Manueletherapie Holtslag in Veenendaal en Rhenen heeft een expertise op het zo goed mogelijk behandelen en ondersteunen van mensen met kanker. Mensen met kanker kunnen in de diverse fases van deze ziekte veel hinder ervaren van onder andere een sterke afname van de spierkracht en fitheid. Daarnaast treden er ook vaak klachten op in … Lees “Fysio Holtslag heeft expertise op gebied van kanker” verder

Benigne Paroxysmale Positie Duizeligheid (BPPD)

Wij willen u graag informeren over een veelvoorkomende soort van duizeligheidsklachten en de goede mogelijkheid om deze te behandelen middels specifieke fysiotherapie binnen onze praktijk. Benigne Paroxysmale positie Duizeligheid (BPPD) staat voor een goedaardige aanvalsgewijze bewegingsafhankelijke duizeligheid. Deze wordt veroorzaakt in het binnenoor door de aanwezigheid van oorkristallen. Het is de meest voorkomende aandoening van … Lees “Benigne Paroxysmale Positie Duizeligheid (BPPD)” verder